maanantai 2. tammikuuta 2017

Polttarikirja!

Sain ystävältäni vähän kuin joululahjaksi polttarikirjan, wuhuu!
Olinkin vähän ehtinyt jo kaivata polttarikirjaa, 
sillä olen itse aikamoinen askartelija
ja oletin, että olisin saanut polttarikirjan 
häihin tai ystäväjuhliin esille!

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan ;)

Polttarikirjassa oli tietenkin kuvia polttaripäivästä
ja minun kirjoittamani kertomus täältä blogistani.

Mukava muisto polttaripäivästä!
Kiitos kaikille ihanille ystävilleni ihanasta päivästä.

Mites teillä? Oletteko saaneet polttarikirjoja?






8 kommenttia:

  1. Meillä on tulevana kesänä häät ja toivoisin, että kaasoni tekisivät myös minulle polttarikirjan. Olisi hauska muisto, jota voisi häissäkin muut selailla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin itse toissa kesänä kaasona ja askartelimme toisen kaason kanssa ystävällemme polttarikirjan, se oli tosi hauska. Veimme sen yllätykseksi häihin :)

      Poista
  2. Sain myös häiden jälkeen polttarikirjan ja se on kyllä kultaakin kalliimpi muisto tuosta ihanasta päivästä <3 Mahtavaa että sait myös omasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin oon jo moneen kertaan selannut tätä kirjaa <3

      Poista
  3. Voi miten ihana lahja, toivottavasti saan sitten joskus itsekin tällaisen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on kyllä ihana muisto ihanasta päivästä!

      Poista
  4. Ihana lahja kyllä <3 minä sain polttarikirjan jo häihini valmiiksi, mutta miehen polttarikuvia vielä odotellaan, kun bestmanilla on kuulemma niiden varalle joku suunnitelma.. eihän häistä ole vasta kuin 1,5 vuotta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on miehenkin polttarikuvat tallella, joskaan ei näin hienossa kansiossa :D

      Poista