maanantai 12. lokakuuta 2015

Mikä hääjärjestelyissä ärsyttää?

Viime aikoina olen huomannut, että ensi vuoden 
morsiamet stressaavat monista asioista.
Jonain päivänä ärsyttää kaasot, toisena mies ja kolmantena raha.
Mikä minua sitten ärsyttää hääjärjestelyissä?

Asiakaspalvelu! Tai oikeastaan sen puuttuminen.

Moni yritys, johon olen ottanut yhteyttä ja pyytänyt tarjouspyyntöä, 
jättää kokonaan vastaamatta sähköposteihin. 
Harva yritys vastaa edes viikon sisällä sähköpostiin.
Todella usein saa lähettää perään toisenkin sähköpostin, 
että tuliko se tarjouspyyntö perille.

Jos saat nyhdettyä vastauksen sähköpostiisi,
se voi olla tyyliä "Ota yhteyttä ens vuonna" tai 
"En tiedä ensi vuodesta, katsotaan myöhemmin"
Mitä myöhemmin? Minä haluan olla asiakkaasi ja sinä vastaat näin? 
En ymmärrä!

Yritykset, joita suosittelen ja palvelu on nopeaa!

On muutama yritys, josta vastauksen olen saanut nopeasti ja 
heitä mainostankin mielelläni ihan hyvää hyvyyttäni. 
Heidin Ateljé Tuhkimotarinasta olen saanut vastauksen aina nopeasti! 
Lyttylän liikenne vastasi ainoana yrityksenä kyytitarjouspyyntööni
 saman päivän aikana, tai oikeastaan edes saman viikon aikan! 
Satakunnan Martoilta vastaus tuli parin päivän kuluessa, peukku! 
Kultaseppä Harri Syrjänen vastasi sähköposteihin heti, siis niinku heti. 
Älyttömän hyvä palvelu. 
Samoin Porin Sokos hotel Vaakuna vastasi samana päivänä, 
iso peukku!
Valokuvaaja Amanda Lehtola, kaikki sujunut todella hyvin!

Onko teille sattunut hyviä tai huonoja asiakaspalvelijoita?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti