tiistai 12. heinäkuuta 2016

Polttarit osa 1

Tämä morsian on elänyt viikonlopun hiljaiseloa blogin puolella, 
sillä mulla oli polttarit!

Sain torstaina aamulla sähköpostiviestin toimitusjohtajalta, 
jossa hän kutsui yhden kohteemme työntekijät koolle ja 
kokouksessa käsiteltäisiin minun työni ongelmakohtia.

Noh, torstain ja perjantain panikoin ja avauduin 
siskolleni ja äidille, että saan varmaan potkut ja 
olen maailman surkein työntekijä. 

Perjantai koitti, istuin kokoushuoneessa paniikissa 
työkavereideni kanssa ja odottelimme toimitusjohtajaa paikalle. 
Työkaverini vastasi puhelimeen ja lähti avaamaan ovea työmaapäälliköllemme. 
Minä tein viime hetken töitä ahkerasti, kunnes käytävältä 
kuului kauheaa älämölöä, kellon kilinää ja Antti Tuiskun Party-biisi. 
Katsoin ovelle ja näin kaason sekä kaksi ihanaa 
ystävääni oven suussa kiljumassa: "POLTTARIIITTT!".

Olin hölmistynyt ja luulin, että nyt nämä ihanat naiset 
joutuvat odottelemaan kolme tuntia minun kokoukseni aikana 
ja sitten masentuneena lähden polttareihin. 
Pikkusiskoni Eeva sanoi, että kokousta ei ole, se oli vitsi! 
Pää löi tyhjää. Tuli itku. Kaikilla. 
Työkaverit toivat skumppaa ja ystävät pahoittelivat toimitusjohtajan 
huonoa huumoria, oli tullut ystävillenikin yllätyksenä näin karu huumorintaju.
Sain tuunatun valkoisen t-paidan ja hunnun päälleni,
 skoolattiin skumpat, pakkasin kamat ja 
lähdettin hakemaan autoani parkkihallista.

Minä sain käteeni breezerin ja auton nokka suunnattiin kohti keskustaa. 
Pysähdyimme matkalla parkkipaikalle, 
koska olin ostanut aamulla korvapuusteja, 
jotta paska päivä muuttuisi paremmaksi, 
ja pidimme korvapuustitauon.


Seuraavaksi silmäni sidottiin ja ajoimme noin 
20 minuutin matkan jonnekin pois keskustasta. 
Side silmillä minun piti mennä rappukäytävään ja kulkea pari kerrosta ylöspäin. 
Tässä vaiheessa sanoin: "Täällä tuoksuu Lady Line, me ollaan Lady Linella!". 
Pesuaineen tuoksu oli tuttu. :D Kerroin, että sisälle pääsee lompakostani löytyvällä
avaimella ja niin pääsimme infoon ja sisälle salille.

Kävimme puolen tunnin korsetti-jumpassa, pelleilimme ja 
kuntoilimme puolisen tuntia ja menimme vielä lopuksi puolen tunnin pumppiin! 
Urheiluhetken jälkeen kävimme suihkussa ja ajoimme meille kotiin, 
jossa Eeva ja kaksi ystävääni kokkasivat minulle perinteisiä vaimoruokia, 
eli kalakeittoa, sämpylöitä ja ekstrana pannacottaa. 
Minä makasin sohvalla ja oli haastavaa.

Pöytä katettiin kauniisti, syötiin yhdessä ja jälkiruoan jälkeen pelattiin 
Aliasta oikein kunnon tunteella. Kaaso Eeva muun muassa oli tulla pöydän yli, 
kun ystäväni Jonna ei heti ymmärtänyt jotain sanaa :D
Yhden aikaan yöllä väsy voitti ja menimme kaikki nukkumaan. 
Tuleva mieheni oli häädetty vanhemmilleen, 
joten olimme tyttöjen kesken meillä.

Tässä ensimmäisen päivän menot, myöhemmin lisää!



4 kommenttia:

  1. Eikä, mikä polttareiden alotus! :D Kuulostaa tosi hauskalta, mutta ei varmasti ole ollut kiva odotella kokousta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä, määhän pillitin mun miehelle torstaina illalla, että saan potkut. :D Oli mun ystävilläkin ollut paha mieli, kun olivat kuulleet millaisen pilan toimitusjohtaja keksi, mutta onneksi se oli pila ja siitä selvittiin :D

      Poista