torstai 31. joulukuuta 2015

Vuosi 2015

Vuotta 2015 voisi kutsua oikeastaan rakkauden vuodeksi,
sillä insinöörin sisko meni naimisiin, 
rakkaat ystävämme menivät naimisiin, 
me menimme kihloihin ja isoveljeni ja hänen vaimonsa 
ilmoittivat saavansa perheenlisäystä ensi vuonna. 
Minusta tulee siis täti <3

Myöskin surullisia asioita tapahtui, sillä minun pappani kuoli juhannuksena.
Pappa oli minulle todella tärkeä ja välimme olivat läheiset, 
suru oli ja on edelleen suuri.
Joka päivä ajattelen pappaa, kun istun hänen tekemänsä 
ruokapöydän ääressä ja otan sukkia hänen tekemänsä lipaston sisältä. 
Pappa oli mun sankari.

Tänä vuonna päätimme myös mennä naimisiin.
Minun syntymäpäivänäni, 4.2. päätimme hääpäivän
ja kirkon varasinkin seuraavana päivänä.

Kihlat ostimme 1.6. ja virallisesti kihlauduimme 14.7.
6.8. vietettiin -1 hääpäivää 
(emme oikeasti viettäneet, sillä miehen veli oli meillä yökylässä)

Joulun vietimme miehen perheen luona ja 
minun äidilläni & hänen miesystävällään.

Uutena vuotena, eli tänään, minun pikkusiskoni 
ja hänen poikaystävänsä tulevat meille juhlistamaan 
vuoden päättymistä!

Ensi vuosi onkin sitten meidän häävuosi, iik ja apua!

Täten toivotan kaikille ihanaa Uutta Vuotta ja
meille ensi vuoden morsiamelle onnea & rakkautta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti