keskiviikko 16. syyskuuta 2015

Kakkubuffet!

Aikaa sitten pohdiskelin täällä bloginkin puolella 
kakkubuffetin mahdollisuutta häihin.
Tarkoituksena on järjestää sellainen ja olen jo pohtinut 
kakkuja ja buffetin ideaa.

Ideana on, että kakkuja tekisivät minä, äitini ja pikkusiskoni. 
Olisi äidin bravuurikakkua, siskon bravuuria ja minun lempparikakkuani. 
Äidin bravuuri on mansikkakermakakku, se on tulevan mieheni lemppari. 
Siskon bravuuri on varmasti juustokakku. 
Minun bravuurini voisi olla mutakakku 
tai uunissa tehty juustokakku.

Minusta ajatus erilaisista kakuista olisi kiehtova.
Ja kun vierasmäärä on 40 henkilöä,
kakkujakaan ei tarvitse leipoa miljoonia.

Toki moni varmasti haluaa maistaa 
palan jokaista kakkua, joten kauheasti
muita jälkiruokia ei tarvitse.

Miltäs kuulostaa?



Kuvat Pinterest

4 kommenttia:

  1. Tosi hyvä idea ja varsinkin pienissä häissä aivan mahtava ja erilainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meille tulee tosiaan 40 kutsuvierasta ja olen ennenkin järjestänyt tuon kokoiselle sakille juhlat yksin, niin eiköhän muutama kakkukin onnistu ;)

      Poista
  2. Kuulostaa tosi herrrkulliselta! :) Meilläkin kakkuja oli neljää erilaista; kermakakkua, juustokakkua, marenkikakkua ja vielä amerikkalaistyylinen kerroskakkukin :)

    VastaaPoista