torstai 2. heinäkuuta 2015

Häistä kertominen?

Miten teillä on kerrottu häistä ystäville ja sukulaisille?
 
Lainasimme eilen sulhasen vanhemmilta autoa,
jotta saimme haettua hääkirppikseltä ostamani 90kpl pompomia.
Sulhasen vanhemmat eivät tienneet, että me olemme menossa
naimisiin ja ajattelin, että avomies kyllä kertoo sitten,
kun hänen mielestään aika on oikea.
 
Noh, olimme jo oven raossa menossa,
kun avomies yhtäkkiä sanoi vanhemmilleen;
"Me mennään ostamaan koristeita, kun voi olla,
että meillä juhlitaan häitä ensi vuonna!"
Olin ihan äimän käkenä,
samoin sulhasen vanhemmat.
 
Onneksi asia otettiin ilolla vastaan
ja tuleva appiukko ja anoppi olivat
todella tyytyväisiä.
 
On se hauskaa miten miehillä on erilaiset
tavat kertoa tärkeät asiat vanhemmilleen.
 
Kuva flickr
 
 

2 kommenttia:

  1. :D hauska tapa möläyttää tuolla lailla yllättäen! Itse oon semmoinen hölösuu ja lisäks mikään asia maailmas ei oo vielä ollu must niin ihana ja tajunnanräjäyttävä ku meidän tulevat häät ja kosinta joten kosinnasta noin puolen minuutin päästä olin jo puhelimes äitin kaa :D Ja heti mun puhelun jälkeen sulhanenkin soitti kotiinsa eli kyl me saman tien kerrottiin :) Kirjoitin kosinnan myös Facebookkiin ja parin päivän päästä kirkon varauksenkin, sillä multa on tuhat kertaa kysytty et koska meette kihloihin ja ootko jo kihloissa ja oon aina vastannu et voi veljet, kyl te varmasti tuutte tietämään sit ku oon ku teen siitä semmosen numeron ja niin teinkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhaha, tuommonen on ihan parasta, kun innoissaan kertoo kaiken! :) Mäkin kerroin kyllä heti omalle perheelle ja ystäville!

      Poista