lauantai 28. maaliskuuta 2015

Iltapuvusta hääpuvuksi?

Viime päivinä olen pohtinut häämekkoa. 
Luulen, että pitkä laahus olisi hankala puutarhahäissä. 
Ehkä pieni laahus toimisi, mutta missään nimessä pitkää ei voi olla.
Innostuinkin tutkimaan verkkokauppojen valikoimaa iltapukujen osalta
ja yllätyksekseni löysinkin muutaman aika kivan vaihtoehdon.

Mitä mieltä te olette, onko sillä mitään merkitystä,
että löytyykö puku hääkaupasta vai verkkokaupan
iltapuvut-osiosta?


 Crochet Detail Bustier Maxi Dress, 69,95 e, Nelly.com


  Unique iltapuku, 199,95 e, Zalando                      Laona iltapuku, 169,95 e, Zalando

3 kommenttia:

  1. Ihania pukuja, niin simppeleitä ja kauniita! Ihastuin tohon Nelly.comin mekkoon niin, että sen voisi ostaa tulevan kesän juhlia ajatellen itsellekin. :) Mutta mun mielestä ainakaan sillä ei oo mitään väliä, mistä sen itselle oikean häämekon löytää, kunhan itse siitä tykkää! Mun mielestä nämä sun listaamat mekot sopivat kuin nenä päähän juurikin puutarhahäihin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kyllä simppelin puvun ystävä! Toisaalta tykkään kyllä pitsistäkin. Ja sitte vois laittaa kato hääpäivän jälkeisenä aamuna tuommosen valkoisen mekon, jatkais vähän niinku hääteemaa seuraavana päivänä ;)

      Poista